Svar på tal,

Anonym om Sol, lunch och shopping!:
man ser att du redigerat bilderna så att du ska se smalare ut.. var stolt över din kropp istället! jag vet hur du ser ut och tkr inte alls att du behöver skämmas, redigera inte din kropp!:)

Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte hur man redigerar vilket betyder att bilderna är oredigerade.
Jag skäms inte över min kropp (varför skulle jag?) och skulle aldrig redigera mina bilder eftersom att folk vet ju hur man ser ut i verkligheten. Jag tycker bara att det är pinsamt med människor som gör så eftersom att man gör bort sig totalt. Däremot har jag gått ner lite i vikt vilket jag iofs inte tycker syns så mycket men andra har påpekat det. Så nej, jag redigerar inte min kropp :)





Precis efter att jag kom hem från Turkiet, farligt brun där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0