Sol, lunch och shopping!

Idag vaknade jag utav att solen lös upp hela lägenheten och hela jag fylldes med energi och glädje. Det är ganska fascinerande hur mycket solen påverkar mitt humör och dagsform.
När solen skiner så skiner jag, utan tvekan!
Jag gjorde i ordning mig lite snabbt för att sedan åka ner på stan för att luncha med min underbara vän Linnea.
Vi åt varsin sallad på Nancy´s och pratade som vanligt om galna fester och händelser inpå små timmarna hehe..
Det är så himla skönt för vi kan prata öppet om precis vad som helst, de som sitter i närheten måste verkligen tro att vi inte är heeelt 100 procentiga. Haha stackars människor!
Hoppas föräldrarna håller för öronen på sina barn!

Efter det så mötte jag upp min fina syster och vi tog en shopping runda, fick med mig massor utav fint hem hihi!
Nu har vi landat här i lägenheten och jag har precis vikt all tvätt medans syster tittar på tv. Duktiga jag!
Snart kommer Sebbe hem från jobbet men jag antar att han ska till gymmet ganska direkt. Jag känner att en förkylning kommer krypande så jag vet inte om det är så bra att gymma för min del idag, men jag får se hur jag gör. Jag är så himla taggad på träningen och börjar bli grymt trött att jag hela tiden blir sjuk.. Suck..
Börjar undra om inte Sebbe drog med sig något från Thailand trots allt ;)






Chinos Gina Tricot str. 34



"Byxor Slim" Rut m.fl. str. 36 + "Tank Linne" Cheap Monday str. xs



Trosor + BH Gina Tricot str. Behöver ni inte veta ;)




"Kilklackar leopard" str. 37




Favorit parfymen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0