Like old times,

Ligger i min gamla säng, hemma hos mamma och pappa. Det är ju helt klart förstårligt hur svårt det var att komma upp på mornarna när jag bodde hemma. Herregud vad skön min säng äääääär!
I kväll har jag faktiskt gjort något som jag inte har gjort på väldigt länge, jag blev erbjuden att rida finponny så drog på mig ridkläderna och skruttade runt lite på den lilla vita. Han är så fin så fin, min drömponny!
Dock har jag ju passerat det stadiet men det hindrar ju mig inte för att fuska lite ibland hiho..
Och på torsdag ska jag provrida för Michan, spännande, får se hur det går, man vill ju gärna börja där man slutade liksom, men det är ju inte riktigt så det fungerar tyvärr..
Passade även på att ställa mig på vågen eftersom att vi inte har någon våg hemma (dock efter maten) men den visade 2 kilo mindre än sist jag var här, trots att jag precis ätit wiihoo! Även om jag inte ställer så stor vikt vid just vikten utan mer på kroppsformen så är det roligt att se att det faktiskt går åt det hållet jag vill..
Bara att kämpa vidare!

Om självförtroendet infinner sig så är min tanke att överföra min "träningsdagbok" hit till bloggen, då kommer ni att få följa mina matvanor med mitt kostschema, mina timmar på gymmet och en massa bilder.. Intressant?
Om inte annat så kommer jag att göra det för min egna skull hehe, men kommer gärna med lite tips!

Bjuder på en bild ifrån helgen, jag och bästa vän drog en utgång like old times tillsammans med min chef Lars. Vi förade lite bara vi, det blev en hel del gamla låtar och som vanligt lite deeptalk på högnivå, inge ovanligt alltså!
Sen att man fick sig en skalle och nu är blå under ögat och shottarna flödade på krogen är precis som det ska vara! Jag älskar dig bästa vän, 17 år, du och jag, ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0