Välkommen till citypraktiken, var god dröj!

Undrar hur många gånger jag har hört precis den meningen under de två senaste månaderna. Suck..
"Vill du prata med en sköterska, dröj kvar" Suckar, och väntar..
"Det är många som ringer förtillfället, du blir placerad i kö med nummer 16" Skriker några få utvalda ord..

Inser rätt snabbt att det kanske inte var det bästa att göra då det gör fruktansvärt ont i halsen och mandlarna.
Fäller en tår och tycker synd om mig själv. Efter två månaders sjukdom är jag faktiskt rätt jävla fucking less!

Lyckades dock få en tid i morgon klockan 10. IGEN. Har ju inte alltför stora förhoppningar på läkarens insats men som min kära mor sa till mig i telefonen precis
"Linda, det är dags att plocka fram bitchen i dig" Jooorå mamma!
Den här gången ska de bannemig både ta halsprov och blodprov, det ska jag se till!
Idag är jag förörvigt ledig vilket är väldigt skönt. Vaknade utav att S kom hem för att äta lite lunch. Myspys!
Jag ska strax ta tag i berget utav tvätt som behöver tvättas, ytterst glamoröst eller hur?!
Ska även fixa och trixa med lite annat smått här hemma..






Idag bor jag i min onepice!
Den charmiga bilden är tagen dagen efter midsommar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0