Älskade vän!

Vaknade rätt tidigt i morse utav att jag drömde mardrömmar, som vanligt. Drömmar alltid jobbiga saker!
Det börjar ta på krafterna att vaknade upp varje morgon med en oroskänsla i magen som följer med hela dagen..
Kollade på telen och såg att jag hade fått ett långt sms från en person som betyder väldigt mycket för mig.
Om vi säger så här, det var ingen lätt läsning. Att veta att sina älskade lider, kan vara det värsta..
Jag önskar att jag kunde vräka ur mig allting här, men jag vet att ni skulle missuppfatta det eller skapa en situation som inte ens finns, sen tänker jag inte ta mig rätten att blotta någon annans privatliv!
Jag vill så gärna hjälpa till, göra allting jag kan, men i vissa lägen kan man helt enkelt inte göra någonting.
Det är så svårt att acceptera, när man hela tiden vill göra mer, man vill göra allting bra..
Men nog om saker jag inte kan dela med mig utav!
Idag börjar jag jobba sent vilket betyder att jag har planerat att hinna med massor utav saker hehe.
Ska första slänga ner lite tvätt i tvättstugan sedan ska jag ut på en power walk tänkte jag. Känner inte av någonting i halsen längre men lika bra att börja lugnt (!) Snart är jag tillbaka på gymmet också,
kan inte ens beskriva känslan wiihoo!
Jag blir riktigt depprimerad när jag inte får träna så det ska bli så otroligt jävla skönt att köra igång igen!
Hoppas utav hela mitt hjärta att jag håller mig frisk nu...
Ska förövrigt byta gym till member24 som ligger här nere på stan. Det är relativt nyöppnat, närmare och har öppet 24/7 vilket är hur bra som helst. Nackdelen är väll att det är lite mindre men det är heller inte lika mycket folk!
Nu är det dags att sätta lite fart känner jag, uppd. senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0