Trött tjej!

Puuh, trots att jag bara jobbade 4 ½ timme så är jag helt slut vill jag lova.. Har inga krafter när jag är sjuk!
Min vänstra halsmandel är nu större än en pingisboll och min aptit är ungefär lika med noll!
(ingen större förändring vid närmare eftertanke!?)
Det är tur att jag har mina små solstrålar på jobbet som gör saker och ting lite lättare. Idag körde jag drive och hade Cissi som back. Alltid lika trevligt då vi hinner utbyta mycket skitsnack i drivesetet mellan varven, ytterst trevligt! ♥
Var även förbi en fet hummer med feta fälgar i driven, killen köade trots att han bara skulle ha en kaffe så jag antar att han visste hur fet hans bil var och bara var ute och småchillade lite.. Kan ha varit så!
Nu ska jag ta en varm dusch sedan krypa ner i sängen och förhoppningsvis få lite sällskap hiho!
Natti natti





jag och min lilla solstråle! ♥

När jag endå är på G kan jag slänga upp lite bilder på vårat härliga gäng!
Självklart saknas det några godingar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0