Taggad brud!

ar precis slängt i mig lite mat. Kyckling, ris och egengjord tzatziki och soltorkade tomater. Huuuur gott!
Jobbade ett kortpass nu under kvällen, det gick bra. Men man märker mer och mer hur folk påverkar varandra med olika sinnesställningar. Vi jobbar ju väldigt nära varandra och det är ett stressigt jobb,
och det märks vill jag lova!
Innan jobbet hann jag dock med en liten minishopping på stan hiho.
Fick med mig en jätte fin och mysig pälssjal som jag ska ha tillsammans med min skinjacka, mjaou!
Sedan ett par svarta skinnshorts (äntligen), slänger upp bilder så fort jag får tid.
Min kamera är spårlöst försvunnen sedan S födelsedagsfest. Jag hoppas att någon har råkat lagt den på något konstigt ställe och att jag hittar den snart.. För det vore j*vligt tråkigt om någon har tagit det!
Imorgon jobbar jag till klockan 8 sedan ska jag hem en snabbis och fixa innan jag ska möta upp Linnea på stan.
För i morgon är det hennes dag. Min kära underbara vän fyller nämligen 20 och det ska vi fira wiihoo!
Galet? Kan bli!
Nu köör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0