Natti natti

Nu ska jag ta och krypa ner bredvid S. Jag mer eller mindre körde iväg honom till gymmet tidigare, han troddeatt jag var less på h onom och inte orkade med honom. Haha pluppis!
Men mina planer var att överraska honom med lite god mat och mys när han kom hem eftersom att han har varit otroligt duktig på det nya jobbet. Faktiskt den enda nya säljaren som sålt! Blir lite stolt faktiskt!
Så jag sprang ner och handlade lite i blåsten sedan köpte jag med mig kinamat hem hiho. Dukade fram fint och tände lite ljus, mys är underskattat, särskilt en tisdagskväll som denna!
Avslutade kvällen framför en film med lite grönsaker och dipp, mums!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0