Leeedig!

Idag är jag ledig och det är sjukt välbehövligt vill jag lova! Har jobbat som en galning allt för mycket känner jag..
Helgen har passerat så snabbt att jag inte ens hann uppfatta den bokstavligen talat (!) dåååligt..
I fredags jobbade jag till klockan 8 sedan skyndade jag mig hem, vann SM i snabbet då jag duschade, drack och fixa mig, allting på samma gång! Haha snacka om att hetsdricka, var ju redan full när tjejerna kom.. Skärpning!
Vi begav oss till B&B där vi slog oss ner och tog något glas, blev lite skitsnack, crazyshit som vanligt, sedan drog vi oss vidare för öppningen av Poco Loco Bar. Att ställa sig i kön var ju BIG NONO då den tog ett varv runt Vässan.
Så jag lyckades (återigen igen) snacka till mig några platser på vippen. Haha alltid lika roligt!
Om krogen lyckats få bort sin fjortisstämpel låter jag vara osagt hehe. Men jag träffade en massa vänner som jag inte träffat på länge och hade sjukt roligt. Dock försvann (som vanligt haha) mina brudar i dimman!
Efter att ha avstyrt en taxiresa som hade tagit mig till helt fel ställe (gaalet) hamnade jag tillslut hemma. Skönt!
Så otroligt underbart att bo på stan och promenera 1 (läs 10 på fyllan) minuterna hem haha!
Vaknade upp och lyckades ta mig till jobbet och jobbade 8 timmar. Sedan var det full fart hem vill jag lova!
Om det är möjligt så tror jag att jag slog fredagens rekord faktiskt. Förjävla snabb är jag hiho. Faktiskt!
När jag kom hem så var hela lägenheten städat och det låg ett gäng rosor på sängen, åh bästa älskling. ♥
Lyckades ju dock missbedöma busstiden big time så hoppade in i första bästa taxi för att möta upp S och gänget.
Hade det jätte trevligt hemma hos Joel sedan begav vi oss ut på krogen och som vanligt virrade allt bort sig i dimman. Avslutade natten hemma i sängen med S armar runt mig, underbart!
Och sen var det bara upp och jobba 9 timmar igen haha! Herregud, tack gud för min sovmorgon idag.
PS. Kan ju även passa på att skryta med att jag hade en mindre konversation med LillBabs i helgen, där vi utbytte några artighetsfraser haha. DEEE NI! Förjävla fräsch kvinna i överigt måste jag säga. Mhmm..
Tråkigt nog är ju min kamera spårlöst försvunnen som sagt. Så ni för överleva med bilder från telen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0