Just me

Först och främst skulle jag vilja ge en fet puss till alla er som klickar in här i bloggen varje dag trots min obefintliga uppdatering. Det gör mig ännu mer motiverad till att faktiskt blogga, puss på er!
Den senaste tiden har jag jobbat otroligt mycket och dessutom varit sjuk sedan 2 månader tillbaka. Så varken orken eller tiden har funnits där. Visst tar det inte många minuter att knåpa ihop ett inlägg eller två. Men jag vill inte skriva för bara skrivandes skull, ni förstår nog hur jag menar..
Dessutom har jag inte knäppt några bilder eftersom att jag som sagt har jobbat i princip hela tiden. Har hunnit med någon utgång eller två men även dom lyser med sin frånvaro. Men nu känner jag att det börjar klia lite i fingrarna i takt med att tankar och funderingar behöver komma ut hehe.. Som ni har märkt innan så har jag gjort några halvhjärtade försök till att blogga, därför lovar jag ingenting den här gången hehe!
Ni får helt enkelt fortsätta att titta in här så ska ni se att inläggen ökar i takt med statestiken..

Förtillfället är jag sjukskriven från jobbet (igen) några dagar, ska försöka att återhämta mig lite. Förra veckan bjöd på över 50 timmars jobb, vilket kanske inte är det mest ultimata när man är sjuk.
Lätt att vara efterklok hörrni!

För tillfället rensar jag garderoben och viker lite (läs mycket) ren tvätt. Jag förstår inte hur två personer kan ha så otroligt mycket kläder men endå få psykiska sammanbrott när utgången nalkas på fredagskvällen haha!
Sebbe är på utbildning i Stockholm då han har bytt jobb, så ska försöka skapa lite ordning här innan han kommer hem! Uppd. senare,





puss till er, ni är mina små solstrålar i vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0