Jobba jobba jobba!

I morse runt halv 8 snåret när jag sov som sötast så ringde min alltför morgonpigga chef och frågade om jag kunde ta öppning. Det vill säga börja 8 istället för klockan 12 (!) Men vad gör man inte för laget haha..
Jag kan utan att överdriva säga att jag tog mig till jobbet i sömnen!
Sen kom jag inte där ifrån förens strax efter 7 nu i kväll och var hemma vid 8. Efter 10 timmars jobb!
Som tur var så hade S fixat i ordning lite mat sedan mös vi ner oss i soffan och kollade på lite film.
Men nu har han krypit ner i sängen och jag ligger kvar i soffan med Bobbo. Vi är nämligen hundvakt!
Eller som S säger, "du är hundvakt, vilket betyder att jag kan lägga mig och sova" förjävla omtänksam haha.
Ne men jag och Bobbo har det så mysigt så hiho..
sötnos,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0