Nu händer det grejer,

Bloggandet har legat på is då jag minst sagt går genom en turbolent period just nu. Berg och dalbana delux!
Men då jag hade ett välbehövligt och väldigt känsloladdat samtal med mina älskade föräldrar igår så känns det som att jag börjar komma på banan igen. Det finns inga ord som beskriver allting de har gjort för mig..
De får mig att blicka framåt istället för bakåt vilket är otroligt viktigt för mig!
Det är många positiva saker som har kommit i rullning och jag känner verkligen att jag är på G nu. Jag har fått tillbaka orken att ta tag i saker igen och är mer beslutsam än någonsin. Jag har antagligen behövt den här tiden för att komma fram till vad som behöver förändras. Och det är stora förändringar på gång..
Än så länge bara ideér!

Och jag har våran otroligt underbara Thailandsresa att se fram emot, bara 5 veckor kvar nu, wiihoo!
Vi kommer att bo på ett jätte fräscht hotell med gym, spa, 3 poolområden osv, hotellfrukost varje morgon.
Vi har 500 meter till sandstranden och 400 m till shopping. Sen har de tydligen sett till att vi får bland de bästa platserna i jetplanet med extra utrymme, förjävla skönt eftersom att jag tar rätt mycket plats ;)
Det kommer att bli så j.ä.v.l.a u.n.d.e.r.b.a.r.t och som min pappa sa, "Det här behöver du"!
Och ja, jag behöver det verkligen, jag behöver komma bort från all stress, press och måsten, jag förtjänar det!
Jag har sagt det förut och jag säger det igen,
det finns ingenstans som jag mår så bra som jag gör utomlands.













Lite bilder från hotellet..





Vi ska bland annat besöka Phi Phi Island, och har även lite annat vi tänkt göra.
Men för er som varit i Thailand, finns det något man verkligen måste göra?
Snälla lägg en kommentar och tipsa då hiho!







Kommentarer
Postat av: Elin

Åh fyfan va nice med thailand! ;) .. 17 Januari åker jag till thailand.. höhö. Vi ska till Koh samet, en lugn jäkla ö så jag ska ligga och slappa i 3 veckor :D .. Har varit i thailand en gång tidigare, om jag var du och om du vågar så skulle jag nog tipsa om att snorkla. Det skulle jag jättegärna vilja göra i de underbara vattnet, men jag är livrädd för att vara under vatten för länge. Så det är inget alternativ för min del! :)

2011-10-11 @ 13:39:20
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0