Äntligen frisk?

Elle ja, åtminstonde på bättringsvägen iallafall!
Lyckades ju som sagt få en tid hos läkaren i fredags och fick träffa ytterliggare en ny läkare. Han visade sig dock vara relativt bra och tillslut fick jag mitt efterlängtade halsprov. Det tog bara 4 undersökningar att få det!
Och som jag har misstänkt hela tiden så visade det positivt, alltså att jag har halsfluss. Som dessutom hade gått väldigt långt eftersom att jag antagligen gått med det en tid. Så det höll på att utvecklas till en halsböld, freeesch!
Fick antibiotika och gosade ner mig i soffan. Var ju verkligen jätte dåligt de där dagarna, fyyf***n säger jag bara.
Kunde inte äta på nästan tre dagar eftersom att jag inte kunde svälja..
Men nu har jag käkat en kur på 3 tabletter 3 gånger om dagen och känner en enorm skillnad, skönt det iaf!
Så där har ni min helg i princip, tråkigt ointressant men för en gångsskull lyckades jag ta det lugnt..
Dock jobbade jag natt söndag men det gick bra, var lite tröttare än vanligt bara..
Har satt i gång lite smått med matschemat nu igen, startade ju upp det för ett tag sedan men blev ju sjuk direkt.
Så nu väntar jag bara på att antibiotikakuren ska vara över så att jag kan börja träna igen lite smått,
taggad as hell!
Tänkte tjuvstarta med lite promenader, eller pw (power walk) som jag annars kallar dem..
Idag ska vi förhoppningsvis åka och tittade på fondtapet till vardagsrummet, äntligen!
Annars är ju målningen i vardagrummet och köket färdigt. Nu är det bara lite hyllor och tavlor som ska upp.
Det är frustrerande hur sakta det går, men det är svårt när båda jobbar i princip varje dag och jag även nätter och helger.. Men ska sätta ett datum då även sovrummet ska vara färdigt, lättast så!
Langar en bild från förra sommaren, saknar mitt hår där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0