Älskade pappa!

Idag fick jag vara ledig vilket troligtvis var lika bra. Jobbar stängning på onsdag i stället, mig kvittar det hiho!
Tog sovmorgon sedan hämtade pappa upp mig så åkte vi upp till det nya shoppingcentret på Erikslund.
Min första känsla när jag kom in var att det inte kändes som att vara i Västerås haha. Sjävla konceptet och gallerian i sig är ju inte likt något annat i Västerås vilket är ytterst positivit. Det andra jag la märkte till var att det faktiskt fanns en hel del nya affärer, som utlovat, vilket kommer att bli väldigt spännande att utforska hehe.
Det var skönt att både utbudet utav kläder, skor och heminredning har blivit bredare. Me like hiho!
Men var ju inte alls där för att shoppa utan bara för att checka hur allting såg ut. Vi passade även på att äta lunch också, provade ett nytt ställe "chili & wook" tror jag det hette? (minnet är ju inte på topp). Där det fanns thaimat men även Buffe vilket jag och pappa slog till med hehe. Dock är det rätt meningslöst för min del eftersom att jag knappt orkar äta någonting. Pappa blev jätte förvånad att jag tog så lite men jag sa att jag skulle gå två gånger,
trodde jag ja haha. Var ju proppmätt efter det!
Det var så himla skönt att spendera lite tid med pappa. Han är en sån klok man, har så himla mycket bra att säga. Även om jag själv tänker i samma banor låter allting så mycket vettigare när han säger det. Älskar honom ♥

Trots att vi inte var där för att shoppa så kikade vi runt lite i affärerna och såg en jättesnygg poncho som jag ville ha. Pappa gillade den också så han sa att jag skulle prova den. Vilket bara skulle leda till smärta eftersom att jag visste att jag skulle bli tvungen att hänga tillbaka den haha. Tror de flesta tjejer vet vad jag menar..
Men jag provade den, älskade den, och underbar som min pappa är så köpte han den åt mig från honom och mamma. Blev så otroligt glad  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0