Nattuggla,

ligger och sover i sängen sedan länge, skrutt hade varit jätte trött hela dagen, stackarn!l
Jag kunde dock inte ligga still särskilt länge så jag hoppade ner i soffan med laptopen och filten, myspys.
Bloggandet är ju inte på topp förtillfället, har till och med tagit bort min gamla design. Mest för att jag ska ta mig i kragen och fixa en ny någongång.. Men just nu bloggar jag bara när jag känner för det, och det gör jag nu!
Det tråkiga med att jag bloggar väldigt sällan förtillfället är att jag tappar alla läsare, vilket säger sig självt.
Men med den nya designen kommer jag även att börja lägga upp fler bilder "at the moment" och det kommer automatiskt att göra det roligare att både blogga och läsa, två flugor i en smäll haha!
Men då jag har mycket annat att fokusera på just nu så kommer designen när den kommer...
Dock är det väldigt tråkigt utan systemkamera, men jag ska göra mitt bästa hiho.
Tänkt vad skönt om man som bloggare var helt privat, då skulle man kunna läcka sina allra hemligaste hemligheter, berätta precis ALLT om den där utlandsresan sist, spotta ur sig precis vad som helst om vem som helst.. Men nu är det ju inte riktigt så, utan man får hela tiden tänka på vad man skriver och vilka som läser!
Eller måste man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0