Vill du ligga med mig då?

Imorse när jag vaknade hade jag så sjukt ont i huvudet och mådde riktigt illa. Tog en ipren och gick och la mig igen. Blev uppringd utav min chef som tyckte att jag skulle stanna hemma och vila vilket han troligtvis har rätt i.
Får så himla dåligt samvete bara, eftersom att någon måste hoppa in istället för mig och det är inte lätt att fixa så där på morgonen. Men samtidigt så kan jag faktiskt inte göra så mycket åt det här..
Och med facit i hand så borde jag inte ha jobbat i går heller! Åhhh jävla idiot!!!!
Tog en rejäl sovmorgon eftersom att värdet bokstavligen suger.
Nu ska jag fixa en tonfisksallad till lunch, sjukt gott och jätte nyttigt, perfekt! Dock beroende framkallande..
Langar en skön låt,




Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Ha ha, jag älskar den låten!

2011-05-26 @ 18:16:50
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0