Trött tjej med en trött bula,!

Nu har jag äntligen landat hemma. Det gick relativt bra att jobba men det gick lite segare än vanligt..
Fick ta några extra småraster då jag satt och vilade så det var skönt, annars hade jag aldrig orkat!
Hade även ansvar för en ny tjej som var där för att provjobba. Märkte att huvudet inte var med riktigt när jag skulle förklara allting eftersom att det annars går på automatik för mig.
Men jag tror att hon hängde med rätt bra endå!
Är sjukt trött nu, det tog verkligen på krafterna mer än vanligt..

Kanske är dax att jag berättar vad som hände?!
Jag körde på en dagsfylla med några killkompisar sedan åkte jag ner till centralen i Västerås för att möta upp Sebbe och en massa vänner som kom i från Uppsala. Vet inte riktigt vad klockan var men runt sju kanske?!
Det bara vällde ut folk från bussen men tillslut hittade jag på Sebbe och dem. Så när jag står där och pratar med en killkompis så kommer det fram en kille som tidigare tjaffsat. Allting gick väldigt snabbt och jag hörde inte vad som sas innan jag plötsligt fick en redig smäll i ansiktet. Det blev helt svart och där ifrån är det svart fram tills att jag sitter på en trotoar och en tjej kommer fram till mig för att kolla hur det är med mig. Hon säger att jag blev "skallad" och fick min väns huvud i mitt ansikte. Det gjorde så sinnesjukt ont i hela huvudet verkligen!
Vet inte alls vad som hände killarna i mellen sedan kom polisen och jag fick prata med dem själv. De tyckte att jag skulle göra en anmälan vilket jag avstod att göra då. Sedan ville de även att jag skulle åka upp till akuten vilket jag inte heller gjorde. Då hade jag fått en stor svullnad över hela ögonbrynet och det dunkade i hela huvudet. Vi gick ner på stan för att Sebbe skulle äta men jag hade så sjukt ont så vi bestämde oss för att åka hem. Jag trodde att jag skulle klara av att festa vidare men när vi kom hem så hade jag så pass ont att jag spydde och då var det bara att åka upp till sjukan. Hade ingen tidsuppfattning alls och var helt groggy.
På akuten fick jag en säng att ligga i och de vill runtka mitt huvud för att se att det inte fanns några skallskador, vilket det inte fanns tur nog.
Dock konstaterades det efter 4 timmar att jag har fått en hjärnskakning och bör ta det lugnt (!)
Jag får heller inte dricka på 3 månader enligt läkarn men det spricker ju rätt snabbt..

Jag vet vem killen är och det minsta han är skyldig mig är en ursäkt!





Så här ser det ut nu, vill inte veta hur det ser ut i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0