Taggad till max!

Idag är jag ledig vilket resulterade i en rejäl sovmorgon hiho. Men har ju jobbat stängning tre nätter och kväll två kvällar så jag kände att det behövdes! Trött chey, somnade sent i natt också..
Nu ska jag snart börja göra i ordning mig eftersom att jag ska träffa Fredrik på Hälla om två timmar.  Är hur taggad som helst för det här vill jag lova. Det kommer förändra så himla mycket! Jag är ju inte så stort fan utav mat, jag tycker helt enkelt inte om att äta och äter aldrig om jag inte är hungrig. Och eftersom att jag är hungrig högst en gång om dagen så kan ni ju tänka er hur mina matvanor ser ut? Hemskt!
Och att jag sedan tränar mycket på det resulterar ju i att kroppen samlar på allting jag stoppar i mig de få gånger jag äter vilket inte är det ultimata när jag vill gå ner i vikt och forma om kroppen. Så det här kommer bli perfekt!
Dock kommer jag ha väldigt svårt att äta så pass ofta som jag kommer att behöva. Första tiden kommer jag nog ha lite smått ångest men samtidigt så litar jag på Fredrik eftersom att han vet vad han gör så att säga..
Det kommer bli lite småjobbigt att stå där i underkläder medans han ska mäta muskelmassa och fettprocent osv.
Jag menar bara att stå i underkläder inför en helt främmande man kan ju vara jobbigt i sig och att han sedan ska fokusera på det man absolut inte vill att de ska fokusera på, fettet, kan ju bli lite smått jobbigt hahaha!
Förutom att få en mer fast och slimmad kropp så gör jag även det här för att,
  • Få en bättre inställning till mat.
  • Regelbundna måltider
  • Stärka självförtroendet




Kommer att ta ordentliga före och efterbilder, mest för att jag själv verkligen ska se resultatet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0