Tack för den!

Jag, bulan och blåtiran ska snart ta oss till jobbet. Har pratat med min chef som var lite orolig om jag verkligen skulle jobba. Men jag har pratat med läkaren och så länge jag känner att jag har orken så ska det inte vara någon fara.
Dock ska jag ta det väldigt lugnt och om jag känner att jag börjar må minsta illa eller får ont så ska jag vila.
Jag får helt enkelt se hur det går. Samtidigt så klarar jag verkligen inte av att ligga still och ta det lugnt!





Det har precis börjat blivit blått men jag hoppas verkligen inte att det blir värre!



Matchar blåtiran med mina marinblå studentkläder ehehe!



Kommentarer
Postat av: Amanda.

Ajajaj! Vad har hänt?! :o

2011-05-02 @ 20:08:08
URL: http://aamandanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0