Stress, sol och fotboll!

Idag har jag stressat runt precis hela dagen, planeringen har verkligen inte varit på topp vill jag lova!
Missade precis bussen när jag skulle åka till IronSport ute på hälla för att möta upp Fredrik.
Så min stackars mamma fick hämta mig nere på stan och skjutsa mig lite snabbt ut dit..
Vi gick genom mina matvanor och hur mycket jag tränar osv sedan fick jag uppge längd och väga mig. Han satte ihop ett matschema till mig som jag kommer att följa strikt nu under 12 veckors tid och det ska bli riktigt spännande att se hur stor skillnaden kommer att bli. Jag har ju varit lite omotiverad till att träna den senaste tiden men nu är jag riktigt motiverad igen och det ska bli så jävla skönt med en nystart. Nu har jag allting på papper så det är bara köra!
Det svåraste kommer nog bli att äta 6 mål om dagen, det låter kanske väldigt mycket men allt som allt så får jag i mig 1180 Kcal om dagen! Lite skillnad mot att äta 1 max 2 gånger om dagen, puuh!
Men mer om matschemat sedan, om det är någon som är intresserad ;)
Passade på att sola en sväng efter att jag var klar där, hot hot hot vill jag lova..
Helt seriöst så tror jag att jag har blivit imun mot sol, eller så har jag helt enkelt världens sämsta piggment.
Förra sommaren var jag huur brun som helst verkligen, har nog aldrig varit så vit som jag är nu. Pinsamt.
Nu under kvällen följde jag med till Irsta för att kolla lite på Linus och Martins fotbollsträning. Det var skönt att komma iväg och göra något annat ett litet tag. Och guud vad jag saknar sjumanna-tiden med tjejerna, härligt!
Nu ska jag ta tag i lite saker här, hiho!





Jag kände mig rätt liten, men det var ju iofs inget nytt kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0