Sol och shopping!

Jag har faktiskt haft turen att vara ledig två dagar i rad nu och vädret har inte svikit mig precis, underbart!
Mötte upp Linnea nere på stan tidigare idag för en mysig lunch i vasaparken. Vi köpte med oss varsin sallad (älskade Vivaldi) och satt oss mitt i parken. Det var sjukt varmt men jag tänker inte klaga haha!
Pratade om allt och inget och lite smågalna planer inför sommaren, wiihoo mot oändligheten och vidare, typ!
Sedan mötte jag upp Bella och vi gick runt och njöt lite i solen mellan alla butiker hehe. Eftersom att jag inte får min lön förens på fredag och det då blir min första riktiga lön så att säga så lånade jag min älsklings kort hehe!
Gillade smset jag fick när jag var på väg hem "Hur mycket gick kalaset på" haha pluppis! ♥
Blev inte alls farligt dyrt då det enda jag fick med mig hem var lite nya underkläder och en poncho! (stavning?!)
Den är verkligen hur skön som helst hihi, mycket nöjd!
Nu har jag legat i solen en liten stund och det var så himla skönt verkligen. Snart kommer pappa med ett paket som jag tror innehåller mitt nya löshår. Har ju köpt enstaka slingor som sätts i med vax och det kommer att bli super!
Ska över till T senare ikväll för att plocka ur det gamla och göra någon inpackning. Sedan ska jag gå "naken" någon dag innan det nya ska sättas in. Hihi ska bli så himla skönt med nytt och fräscht! Och låååångt!
Det är faktiskt inte så många som vet att jag har löshår och det är folk som jag umgås med som fortfarande inte vet det hehe. Inte för att jag håller det hemligt precis utanför att det ser väldigt naturligt ut, vilket jag är nöjd över!
Något av det fulaste är nog när människor med clips inte kan sätta i dem ordentligt, uscha!
Nu ska jag snart iväg och göra ett nytt försök på gymmet. Fick lite ont i huvudet igår när jag ansträngde mig..





soliga hälsningar moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0