Sjukt underskattad låt,

Det är sjukt många minnen som strömmar genom mitt huvud när jag hör den hör låten..
Men det konstiga är att det är från alla möjliga olika sinnes stämningar verkligen!
Ett väldigt starkt minne är flera år gammalt, när jag så gott som bodde hemma hos Matilda varje helg.
Det var en period då vi sjöng karaoke hela tiden, till alla andras fasa haha!
När jag tänker efter så var det nog så jag fick upp ögonen för den här låten från början..
Det var min fristad, den minisemester jag behövde varje helg för att orka med nästa vecka.
Det är inte många som kan min historia men för er som vet, ni förstår vad jag menar!
För er andra, jag är ledsen, men det är ingenting jag tänker ta upp här, inte nu, kanske sen, en annan gång.
Det orsaker en sådan otrolig smärta att försöka återberätta varje gång, jag klarar det helt enkelt inte!
Helvete, vad saknaden blev stor efter min vän när jag sitter och skriver de här raderna. Tårarna bränner bakom ögonlocken och det svider i hela halsen. Det är få människor som har lyckats ta sig in till min kärna..
Som har lyckats lära känna den riktiga Linda, de människorna släpper jag aldrig! Helvete..
Nu blev inte det här inlägget riktigt som jag hade tänkt mig, så jag avslutar här, lika bra..





Kommentarer
Postat av: Hulda

haha ja fy vad roligt vi har haft! :) saknar dig pudding <3

2011-05-18 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0