Redan maj!?

Det är sjukt hur fort det har håret har gått. Dock har det hänt så himla mycket och det känns jätte långt bort.. !?
Jag har växt så otroligt mycket i mig själv bara det senaste halvåret. Även om det kanske inte syns på utsidan så är det något jag känner av otroligt mycket. Och det är såå himla skönt vill jag lova, underbart!
Jag har avslutat mina 12 år i skolan, jag har tagit studenten, jag har varit på två partyresor utomlands, jag har varit på en massa partykryssningar, jag har ett förhållande sedan 6 månader tillbaka, jag har fått jobb, jag har i princip flyttat hem i från, jag har skaffat mängder med nya vänner och tagit upp kontaken med gamla o s v . . .
Den här månaden fyller jag även 20 år, helvete (!)
Här om kvällen när min syster fyllde 17, helvete (!!), så kollade vi på lite filmer från när vi var små.
Men det kan inte stämma, för jag har aaaaaaaaldrig varit sådär liten hiho! ;)

Jag ska försöka jobba på som vanligt idag trots hjärnskakningen. Får se hur det går helt enkelt!
Nu blir jag upphämtad av Bibbi, vi ska sola en sväng! Hoppas att det inte är någon fara?!
Förklara allting lite senare,





Jag på ett hotell i Göteborg precis innan sommaren..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0