Nattjobb på G!

Tog extra lång sovmorgon idag eftersom att jag går stängning ikväll på jobbet vilket betyder att jag inte är hemma förens efter två ungefär. Kan inte beskriva känslan när jag kryper ner bredvid S då, hihi heaven!
Det blir lite småjobbigt när han jobbar dag och jag natt för då går vi bara om varandra och hinner inte ses, sad!
Jag ska snart ta en löprunda tänkte jag och stanna till vid solariet. Tänkte först lägga mig ute och sola med det blåser så fruktansvärt mycket här så då blåser jag väll bort.. Dessutom så tittar folk och pratar på något konstigt språk när jag lägger mig här ute halvnaken på gräsmattan och solar haha. Vill nog inte veta vad de säger!
Sov jätte dåligt i natt och kunde verkligen inte somna igår kväll. Jag har någon konstig känsla i kroppen som vägrar att försvinna och jag kan verkligen inte sätta fingret på vad det beror på..
Det är typiskt att man ska börja sakna sin älskling överdrivet mycket när man vet att man inte kommer ses!



Sebbe förra sommaren, herregud, nästan exakt 1 år sedan vi började träffas!
Man kan säga att han har förändrats hiho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0