Natti natti!

Är precis hemkommen efter att ha varit på biopremiären av "The Hangover 2" med pojkarna. Jag trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra eftersom att det kändes som att första filmen inte var något att fortsätta på..
Den var dock rolig och tvåan överrskade mig faktiskt mycket, blev en hel del skratt vill jag lova, lite råare haha!
Nu ska jag strax krypa ner i sängen, ska upp tidigt i morgon eftersom att jag ska upp till sjukan. Har haft konstant huvudvärk sedan hjärnskakningen och har fortfarande en bula över vänstra ögonbrynet, vilket borde ha försvunnit för länge sedan enligt läkaren så de bad mig komma upp igen.. Åh, lagom less blir man.. (!)
Börjar känna av i armarna också så man har väll en redig träningsvärk när man vaknar i morgon haha, skönt!
Körde armar med S på gymmet, det gick överförväntan och det är mycket roligare att träna när vi kör tillsammans.
Ne nu ska jag krypa ner i sängen hiho!
Natti natti







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0