Mysdag!

Förlåt för en obefintlig uppdatering men man kan säga att jag har sovit mig genom hela helgen. Har ju jobbat trots hjärnskaningen och det tog ut sin rätt till helgen vill jag lova. Jobbade öppning fre och lör och när jag kom hem vid 5 i lördags så rådäckade jag i sängen och vaknade upp vid 12 dagen efter.
Vaknade dock till en snabbis på kvällen men somnade om lika fort..
Söndagen spenderades i Skultuna eftersom att Katarina har fyllt år. Underbart väder hiho!
På kvällen hade jag och Sebbe en riktig myskväll vilket var grymt efterlängtat, min älskling ♥
Nu kommer uppdateringen rulla på som vanligt igen.
Här är lite bilder från när vi var i Skultuna,













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0