Good Morning Sunshines, rise and shine!

Antar att ni som jag vaknade utav åskan i morse (?!) helt sjukt hur mycket det dundrade!
Sebbe sov dock som en stock och märkte ingenting. Sen när jag väckte honom så sa han att jag drömde haha!
Igår spenderades största delen av dagen utomhus och det var riktitg skönt. Sprang 45 min innan lunch sedan mötte jag upp T för en power walk på ungefär en timme. Var rätt trött i benen efter det hehe!
Men det var riktigt skönt att komma ut och nu är jag taggad på att springa igen, underbart!
Sedan var jag, T, H och J ute på Hälla en sväng för en minishopping, visar i ett inlägg senare, så nöjd!
På kvällen var jag och Sebbe iväg på lite hemligheter hihi. Håller alla tummar jag har nuuu!
Efter det så gick vi över till T och H för att grilla och hon plockade även ur mitt löshår och jag färgade mitt hår.
Nu ska jag kila över till henne för att sätta i det nya, guud vad skönt det ska bli!
Här kommer en bild på mitt hår UTAN löshår, slänger upp en när allt är klart också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0