Full rulle,

Hello sunshines!
3 utav de 4 senaste dygnen har jag jobbat stängning vilket förklarar den otroligt dåliga uppdateringen. Men när jag inte har jobbat så har jag helt enkelt försökt sova lite och tränat så mycket jag hunnit. I lördags var även halva släkten över för att fira att jag har fyllt år. Fick pengar, presentkort på IKEA och lite så, uppskattat!
Jag, Sebbe och Malin gjorde även jätte god mat som vi bjöd på, det kommer jag och Sebbe laga igen, mums..
Fredagen var den enda dagen jag inte jobbade stängning så då blev det fest hemma hos Mackan. Det blev bra med folk och träffade på flera stycken som jag inte hade en aning om att de skulle komma, treeevligt!
Annars rullar det på som vanligt på jobbet och jag har numera blivit fastanställd, hur nice som helst vill jag lova.
På onsdag ska jag hålla i mitt första barnkalas tillsammans med Cissi, haha spännande!
Nu är det ny vecka och jag har rätt behagliga arbetspass så nu kommer uppdateringen rulla på som vanligt.






Tårtan, jag åt dock bara jordgubbar eftersom att jag inte var sugen, skräll!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0