Bättre sent än aldrig!

Igår åt jag min sista lyxshake bananasplitt, sadface!
Okej, mistförstå mig rätt nu för det låter som att jag åt sånna hela tiden men så är verkligen inte fallet hehe.
Men i morgon ska jag till Fredrik Carlsson för att lägga upp ett kostschema, mäta muskelmassa och kroppsfett osv.
Det ska bli riktigt roligt och jag är huur taggad som helst med att komma igång med det. Dock blir det nog inte så jätte stor skillnad eftersom att både jag och Sebbe äter utefter hans kostschema. Jag äter i princip samma sak fast i mindre mängd förstås.
Han ska även tipsa om hur jag ska lägga upp min träning för att på bästa sätt nå mitt mål.
Eftersom att allting är skräddarsytt utefter mig så kommer det här att bli huur bra som helst wiihoo!
AS BRA!
Om jag och självförtroendet kommer överens och ni är tillräckligt snälla så kommer jag antagligen att lägga upp lite före och efterbilder osv, spännande hiho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0