Back on track!

Eftersom att det har hänt en heldel vill jag lova sedan jag sist bloggade så tänkte jag att jag sammanfattar allting i bilder istället för text. Så här kommer lite bilder från den senaste veckan som förklarar vad jag har hållit hus!

















Som ni ser så är de flesta bilderna suddiga och tagna på fyllan vilket förklarar den senaste tiden väldigt bra.
Den sista bilden får representera lite mys med min älskling också hiho!
Jag har även hunnit med att jobba och träna men det gör ju varje dag så det är ju inte alltför intressant kanske!
Dock kommer jag uppdatera mycket mer angående träning nu eftersom att jag snart får mitt kostschema.
Men mer om det sedan ;)
Från och med nu kommer uppdateringarna rulla på som vanligt hiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0