Utgång, fest och IKEA

I fredags så mötte jag upp brudarna hemma hos Adam där resten av gänget var. Bjöds på massa alkohol och hade det allmänt trevligt med lite ölspel och skitsnack. Dock hade jag missuppfattat hela kvällen då jag var helt inställd på att vi endast skulle föra hemma hos Adam och sedan dra en utgång. Men så var inte fallet, så jag slog en pling till Madde och det slutade med att jag mötte upp henne och tjejerna på stan för att sedan gå in på BMB!
Där blev det några shottar och en massa dans, det var inte överdrivet med folk men det var rätt skönt faktiskt.
Kvällen slutade med att jag och Madde tog taxi hem efter att ha ätit lite fyllekäk hehe..
Var lagom otaggad och sliten när jag vaknade upp på lördagen men på eftermiddagen snubblade två pojkar in genom dörren, den ena fullare än den andra så då var det bara att klä på sig och börja grogga eftersom att det tydligen nalkades fest haha. Vi åkte till Emilia ett tag innan vi tillslut hamnade hos Vatanen där i princip allt kaosade haha. Folk ramlade hit och dit, grejer gick sönder, det låg glas över hela golvet och tydligen så ska någon ha kastat ut en kille från balkongen, ambulansen kom, polisen kom, haha herregud säger jag bara. Fast jag hade roligt!
Kvällen slutade med att jag, Sebbe, Madde och Vato gick hem hit och köpte med oss mat. Vato rådäckade i soffan så han fick ligga kvar där medans Madde tog en taxi hem..
Söndagen gick åt till att städa här medans vi fick sällskap av en något ångestfull Vatanen haha! Stackarn..
Sedan tog vi bara det lugnt här, tittade på solsidan och mös lite hiho!

Idag så har jag varit på Ikea med min kära pappa. Hittade lite smått och gott till Sebbes lägenhet som jag hoppas att han kommer uppskatta. Ingenting speciellt men endå småsaker som gör mycket på det stora hela..
Nu ska jag fixa lite med det och senare blir det hockey VIK - LEKSAND! Nu köör vi,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0