Underbara väder,!

Vaknade utav att bästa vän ringde och väckte mig, ej okej utav mig att sova så länge, skärpning!
Men måste verkligen ha varit trött för jag har inget minne utav att Sebbe gick till jobbet i morse!? Hmm..
Ska ut och springa en sväng i det underbara vädret tänkte jag. Jag har ju varit förkyld och haft feber så jag har ju inte kunnat träna ordentligt den senaste veckan. Men nu ska jag köra igång lite smått igen tänkte jag!
Får se om jag tar mig till gymmet eller kör lite övningar här, beror helt på hur snabbt klockan går..
Senare så ska jag möta upp Sebbe så ska vi åka hem till mig för att äta och umgås lite, blir kvar över natten.
Ska bli gott med mammas mat (även om jag har en egen mästerkock) och träffa resten av familjen lite!

Var ju och hämtade ut paket igår också. En klänning som jag tänkt att ha till sommaren men den var tyvärr för stor och den fanns inte i xs, så den åker tillbaka idag. Sedan ett jätte gulligt linne som blir perfekt till sommaren!
Tog en bild lite snabbt, den är super söt på och blir perfekt till sommaren..
Men tänker nog tjuvstarta till nästa utgång och ha en kavaj över hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0