Trött Chey!

Det har varit dåligt med uppdateringar under helgen men det beror på att jag har jobbat precis hela helgen.
Trots det så hann jag med en utgång i fredags och lite lördagsmys hos T och H i lördagskväll.
Har sovit 6 timmar totalt..

Just nu är jag otroligt trött så därför drar jag bara helgen i stora drag.
I morgon är jag ledig så då kommer jag att uppdatera som vanligt
I fredags så åkte jag direkt från jobbet ner på stan för att möta upp S och hans kollegor, afterwork var det!
Vi förfestade lite innan vi begav oss till BMB. Där blev det dans, drinkar och prat, mycket trevligt hiho.
Kvällen höll på att sluta i ren katastrof för vissa men saker och ting löste sig si så där klockan fem på morgonen.
Efter det så tog vi taxi hem och fick med oss två pojkar på köpet hehe. Sov en timme den natten, ej okej!
På jobbet skrattade de bara åt mig och tog förgivet att jag kört en bortamatch, men sånt gör ju inte jag ;)
Behöver jag säga att dagen inte gick särskilt snabbt?! Som tur var så blev jag inte bakis förens jag kom hem senare och fick i mig dagens första mål mat. Kvällen spenderades som sagt hemma hos T och H där vi grillade, sedan rådäckade jag i soffan med huvudet i S knä, underbart vill jag lova!
Sedan var det jobb hela söndagen igen och återigen skrattade de åt mitt överdrivet pigga ansikte, charmigt!
Tur att jag har riktigt sköna kollegor som gör trötta pass lite lättare hehe..
Även idag har jag haft fullt upp. Började med ett möte vid 9 i morse sedan åkte jag hem för att byta om och ta mig till gymmet. Därefter drog jag en snabb lunch innan jag återigen tog mig till jobbet.
Kvällen avslutades med god mat och en skön dusch, nu ska jag krypa ner bredvid min älskling.
Höörs,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0