Tillbaka, lite i allafall..

Det har varit mycket de senaste dagarna och jag har inte riktigt haft motivationen till att blogga. Om jag känner mig rätt så hade det blivit mer utav en dagbok istället för en blogg och det vill jag verkligen inte..
Människor är alltför dömande för att man ska kunna lämna ut för mycket privat här, vilket är synd!
Just nu är jag trasig, gamla sår rivs upp men det hindrar inte nya från att uppstå, tyvärr!
Det är inte många som har hört min historia och det är nog lika bra för helvete vilket liv det skulle bli..
Flera nätter i rad har jag vaknat utav att tårarna rinner och jag inte vet vad som är minnen och verklighet.
Sebbe har väckt mig för att jag gnällt i sömnen och

Just nu sitter jag i min lillasysters rum medans hon springer runt och städar. Min fina duktiga lillasyster!
Det är skönt att vara hemma, skönt att se och höra familjen pyssla runt om kring mig, jag saknar det lite.
Och snart kommer min älskade pojkvän hit, och den sista pusselbiten faller på sin plats för denna kväll!
Vi ska äta lite mat och sedan lägga oss i ett varmt bad för att sedan somna in i varandras armar..
Perfekt, precis vad jag behöver! ♥

Nu låter jag skitbitter och asdepp men så är inte fallet, jag har bara haft annat för mig hiho!







Älskar dig syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0