Spännande,

Nu ska jag snart ta en varm och skön dusch sedan krypa ner i sängen, i morgon är det dags för jobb!
Vi kom hem från gymmet för ett litet tag sedan och har precis ätit lite. Jag körde kondition, mage och rumpa/lår.
Kände direkt hur mycket det tog så jag kommer väll få en redig träningsvärk i morgon. Är dock rätt skönt!
När jag körde sista magövning så turades jag om med en annan kille, vi småpratade och han var väldigt trevlig.
Sen helt plötsligt så frågar han om jag hittade något på Ikea här om dagen? Haha jag fattade först ingenting förens jag insåg att jag faktiskt var på IKEA här om dagen. Han hade tydligen sett mig där och kände igen mig när jag kom in på gymmet. Lite småläskigt tycker jag eftersom att jag aldrig har sett honom haha!
Imorgon bitti får vi även reda på vem som vann säljtävlingen. S låg etta när han gick hem idag efter att ha jobbat över lite så jag hoppas verkligen att det höll hela vägen. Vi bara måste få åka iväg...
Hoppas utav hela mitt hjärta!


Från det ena till det andra, min facebook konto fungerar inte!? Men alla andras fungerar? Eller?
Jäävligt irriterande är det iaf. Måste prova en gång till! Beroende? Ja!




+ =

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0