Sjukling!

Fick gå tidigare igår från jobbet för jag var helt förstörd. Höll på att tappa rösten och hostade hela tiden, huvudet hängde inte alls med och det visade sig att jag jobbat med 39 graders feber, aldrig mer säger jag!
Slängde av mig kläderna och la mig i duschen i 40 minuter, tror aldrig jag duschat så varmt men helvete (rent ut sagt) vad skönt det var! Klunkade lite hostmedicin och däckade sedan i soffan med två täcken i väntan på att Sebbe skulle komma hem..
I natt var första natten sedan i torsdags (förra veckan) som jag fick en helnattssömn och jag sov som en stock!
Vaknade inte ens när jag råkade knäa Sebbe skit hårt på näsan, stackars älskling! Fråga inte hur vi låg..
Det kom heller inga hantverkare vilket gjorde att jag äntligen fick sova ut, dock vaknade jag faktiskt utav mig själv vid 11 och kunde inte somna om trots att jag försökte. Hade en så mysig dröm verkligen!
Idag ska jag kurera mig, vilket jag verkligen behöver, det suger att jag inte kan ut och springa i solen dock!
Eftersom att jag inte kan ligga still ens när jag är sjuk, trots 39 graders feber, så har jag tvättat lite.
Jag ska även försöka städa upp lite efter hantverkarna, ingår inte det i deras jobb? Någon som vet?
Snart kommer även syster hit för att hålla mig lite sällskap, bakning står på schemat, mysigt! ♥





Hahahahaha hon kommer dööööda mig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0