Sad but true

Alla vet att sanningen kommer fram tillslut, frågan är bara när, för fram kommer den förr eller senare..
Den dagen ni står med sanningen i ansiktet, totalt bortgjorda och inser vilket stor jävla misstag ni gjorde så kommer jag inte att stå där och säga "Vad var det jag försökte säga?"
För varför ska JAG lägga ner tid och energi på att övertala er, när det är NI som kommer med falska anklagelser och är beredda på offra våran vänskap med det som ståndpunkt?
Men jag har lagt ner tid, jag har lagt ner energi, för att jag BRYR mig om er hur idiotisk jag än må vara.
Den dagen ni vuxit upp, insett sanningen och kan smälta eran stolthet, då tar jag emot er med öppna armar!
För ni är mina vänner, även fast ni beter er som riktiga jävla idioter just nu!
Det här är inte upp till mig, det har det aldrig varit, om ni oturligt nog inte inser det så är det ni som har förlorat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0