Polisen, jobb och fest!

Idag vaknade jag utav ett glädjesms från S. De har just nu en säljtävling på jobbet där vinsten är en resa för två personer och just nu leder min älskling wiihoo. Än är det några dagar kvar men jag håller alla tummar jag har!
Han har även tagit rekord den här veckan och jag är riktigt glad för hans skull! ♥
Efter de så kunde jag inte somna om så jag har pysslat lite här. Snart ska jag börja prova och lägga fram kläder för ikväll eftersom att det troligtvis blir en utgång. Sebbes kollegor ville fira Sebbe lite och vipps så fick han en anledning till att dricka ännu en fredag, att han alltid ska komma undan, haha nedå, klart vi ska fira! ;)
Egentligen skulle vi ha gått över till T och H för att laga mat och umgås, men om jag förstod pojkarna rätt så skulle vi ta det i morgon istället. Jag som sett fram emot en lugn kväll eftersom att jag kommer jobba så himla mycket nu..
Men innan kvällen så ska jag jobba några timmar och innan det ska jag till polisen en sväng och fixa lite. Så jag får helt enkelt möta upp S och dem när jag har slutat. Funderar rent utav att duscha och fixa mig på jobbet eftersom att det går, jag skulle tjäna hur mycket tid som helst på det. Så kan jag hoppa av nere på stan direkt sen! Perfekt..
Nu ska jag hoppa in i duschen och prova lite kläder, höööööööörs!





Min festis i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0