Norge?!

Ja inte helt omöjligt, sitter och pratar med en killkompis som säsongsjobbar där nu över vintern. Jag har inte åkt bräda eller skidor på hela vintern och jag är så jäkla sugen verkligen, förut åkte jag flera gånger varje år.
Vi får i så fall gratis boende och behöver bara stå för mat, liftkort och liknande, as nice!
Ska prata med brudarna redan idag hiho!
Nu ska jag snart ner på stan och luncha med hela familjen på Hong Kong, vi ska fira mitt nya jobb lite smått hiho.
Är inte ett dugg hungrig men det kommer förhoppningsvis när jag ser all kinamat hehe, det är ju såå gott!
Måste även hämta ut ett paket med lite kläder som jag har beställt wiihoo! Alltid lika kul!
Ikväll är planen att äta middag hos farfar eftersom att han har fyllt år, herregud vad jag måste äta mycket idag,
men efter det så är det fortfarande rätt oklart. Jag och Madde kanske myser ihop det lite tillsammans! mys,
Nu ska jag fixa mig lite snabbt,





Jag och min vän Jonas i Turkiet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0