Mys dag med syster!

Trots att jag borde ha legat nerbäddad hela dagen i dag eftersom att jag har feber och verkligen inte känner mig pigg så har jag hunnit med en hel del här vill jag lova. Jag klarar helt enkelt inte av att ligga still och göra absolut ingenting, det går helt enkelt inte. Om jag inte får träna kan jag ju åtminstonde göra andra saker!
Syster kom hit och hjälpte mig att städa lite, hann även med att köra några maskiner tvätt, sedan passade vi på att baka chokladmuffins. Jag åt dock bara en halv sedan blev jag proppmätt. Hmm..
Syster hade inte ätit någon lunch och eftersom att jag är världens bästa storasyster så ställde jag mig och lagade mat till henne, gjorde även mat och matlåda till Sebbe så att han slapp gör det när han kom hem från jobbet.
Det blev schnitzel (?) potatiskroketter och beasås, det uppskattades mycket!
Jag är dock fortfarande mätt efter min halva muffins (helt sjukt) men måste nog slänga i mig lite yoghurt innan jag lägger mig. Min aptit är ju verkligen i botten och nu när jag är sjuk blir den ännu sämre vilket är jätte jobbigt.. (!)Nu har syster placerat sig framför tv:n i soffan medans jag klickar hem lite nya kläder, wiiiihoooo!

Dock känner jag nu hur febern börjar stiga i höjden och med facit i handen så borde jag inte ha gjort något av det jag har gjort idag. Fan. Nu mår jag inte bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0