Matlagning och mys!

Ikväll så har jag och Sebbe lagat våran egna carbonara och det blev jätte gott faktiskt. Duktiga vi är hiho!
Det är så himla mysigt att stå och fixa och trixa i köket tillsammans för att sedan sätta sig och äta. Jag tycker faktiskt att man kan lägga ner lite energi på att laga mat då det blir något mysigt man gör tillsammans!
Sen att vi är så grymma i köket är ju bara ett stort plus, eller hur älskling?! ;)
Vi mös ner oss i soffan och tittade på lite tv, älskar att ligga med huvudet i Sebbes knä så att han kan pilla mig i håret. Det är verkligen något som kan få mig att slappna av till max. Dock får han inte sluta om han börjat hihi!
Imorgon har jag några ärenden på stan sedan blir det en lunch tillsammans med Madde innan vi drar till gymmet. Hon ska äntligen fixa sitt gymkort så nu jäklar ska jag ge henne träningsvärk, underbart!
Nu ska vi strax krypa ner i sängen såååå,
natti natti!





myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0