Mat, shopping och planering av kvällen!

Var ju som sagt ner på stan för att luncha med min familj men det blev inte så mycket till lunch för min del.
Jag hatar att jag inte kan äta när jag inte är hungrig och när jag väl är hungrig så kan jag knappt äta något endå.
Så det var helt ovärt för mig att ta en bufé egentligen.. Men mysigt var det hiho!
Efter maten passade jag på att smita upp till Sebbe och sno några pussar och kramar eftersom att han kommer att vara så stressad när han kommer hem och kommer i princip åka direkt igen. Han ska ju till Karlstad ikväll för att festa med ett helt gäng här i från. Jag skulle ha åkt från början men av olika anledningar så blir det inte så..
Jag och mamma tittade runt lite på stan och jag prövade ett par byxor som jag la undan tills i morgon.
Det är många som har påpekat att jag har gått ner i vikt men jag själv tycker inte att det blivit någon skillnad men idag när jag provade byxor så plockade jag med mig de storlekarna jag brukar ha. Men till min stora förvåning var de alldelles för stora. Jag tänkte att det kanske bara var den modellen så jag provade ett par andra med en helt annan modell men de var också för stora. En glad liten överraskning så här en fredagseftermidag hiho!
Fick även en söt BH utav min snälla mamma ♥
Nu ska jag plocka iordning lite här innan Sebbe kommer hem en snabbis. Sedan åker jag till farfar för födelsedags middag och därefter möter jag upp mina vänner för att se vart kvällen tar oss. Det blir dock lugnt för min del eftersom att jag fortfarande är förkyld, dock är febern borta som tur är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0