Life,

Man lever bara en gång och jag har lovat mig själv att leva mitt liv fullt ut. I sommar har jag fått en möjlighet som skulle hjälpa mig själv att hålla det löftet. Det är något jag verkligen vill göra och ska göra!
Dock återstår det att se om till blir denna sommaren, annars sker det utan tvekan till nästa oavsett vad.
Men att fly landet några veckor sker inte utan komplikationer dessvärre. Jag har ju precis fått jobb och tänker inte riskera att förlora det för jag vill inte komma tillbaka i höst och vara arbetslös,
aldrig att jag börjar om från början.
Sen att jag är mitt uppe i ett förhållande med en kille jag älskar spelar en minst lika stor roll. Aldrig att jag skulle besluta mig för något och bara dra, nej, i ett förhållande är man två stycken och att jag skulle ta ett sådant beslut ensam skulle vara det mest själviska jag kan göra. Och jag är allt annat än självisk..
De flesta tycker att jag är helt dum i huvudet som ens överväger att inte åka och om S hade varit i en liknande situation så hade han nog åkt. Men trots det så känns det inte rätt..
Men om det visar sig att jag inte har något att hämta här hemma så sätter jag mig på första bästa plan!
Vad tycker ni? Lägg gärna en kommentar med eran åsikt, behövs!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0