Leeedig!

Idag är jag ledig som sagt och det är verkligen behövligt vill jag lova. Synd bara att det är så tråkigt väder, hade varit skönt att ta en pw i solen. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon fram till klockan 1 (!!) kände verkligen att jag behövde sova ut. Pratade en sväng med Madde i telefon innan jag satte igång och började fixa här. Eftersom att både jag och S jobbar och tränar i princip dagligen och jag jobbar mycket kvällar då han fixar mat så finns det inte så mycket tid att städa och fixa. Så idag har jag tagit tag i tvätten och ska göra en storstädning av hela lägenheten tänkte jag, sköönt!
Jag hatar när det är stökigt runt om kring mig och får smått panik av alla kläder på golvet...
Känns inte alltför roligt att spendera min lediga dag på det här sättet men samtidigt så måste det göras och eftersom att S inte har tagit tag i det så får jag göra det, tyvärr.  Missuppfatta mig rätt, jag städar gärna och fixar men hade hellre gjort något annat på min enda lediga dag.. Hoppas att det uppskattas när han kommer hem hiho!
Senare så ska vi åka iväg för att köpa en cykel till mig, min blev ju stulen i höstas, för fjärde gången (!!)
Jag tycker att det är så mycket skönare att kunna cykla eftersom att jag älskar gratismotionen man får.
Efter det så ska vi även titta på gardiner lite annat smått och förhoppningsvis så får vi med oss det hem.
Nu ska jag fortsätta här innan syster kommer och gör mig sällskap, uppd. senare!
Slänger kanske inte lite bilder också från S lägenhet ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0