Leedig!

Jag hade tydligen missat att jag var ledig i dag också, vilken tråkig överraskning hehe ;)
Ne men jag trivs verkligen på jobbet men det kan vara skönt med en dag ledigt innan jag jobbar 8 dagar på rad.
Tog en rejäl sovmorgon i dag också, jag drömmer så himla mycket just nu och jag kommer verkligen ihåg allt.
Jag ville inte gå upp idag heller så jag låg kvar och drömde vidare hehe..
Hade verkligen jätte svårt för att somna i natt. S vaknade till vid halv 3 och då hade jag fortfarande inte somnat "/
Jag ska fixa i ordning mig strax tänkte jag, blir troligtvis så att jag möter upp Madde i stan för att umgås lite hiho!
Idag tänker jag låta allt här "hemma" vara för senast jag var ledig så gick hela dagen åt till att fixa och trixa..
Så nej, idag ska jag vara ledig och bara göra saker som faller mig in, perfekt!
När S har slutat jobbet så drar vi väll till gymmet, häääärligt!
På tal om S och jobb så har han ju tagit säljrekord och med det så klarade han även sitt diplom, wiihoo!
Jag är riktigt glad för hans skull eftersom att han verkligen förtjänar det! ♥
Sen leder han även säljtävlingen som avgörs idag (!!!) där priset är en resa för två till en stad i Europa.
Jag håller verkligen alla tummar jag har för att det ska hålla hela dagen så att vi får komma iväg hihi..
Någon som har varit i Rom? Barcelona? Eller någon annan stor europeisk stad som kan komma med tips?
Alla förslag är mer än välkomna och skriv gärna om det är någonstans ni tycker att vi inte ska åka!
Fast först och främst så ska ju tävlingen avhöras också hehe, lätt att bli ivrig. Men jag vill jag vill jag vill!
Nu ska jag hoppa in i duschen, uppd. senare!


Rom?


Barcelona?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0