Kan inte sova,

Ligger i soffan med datorn i knät medans S snarkar i sängen. Kunde verkligen inte somna så jag tog med mig ett täckte och kröp ner här i stället. Det är så mycket som pågår i mitt huvud just nu så egentligen är jag helt slut..
Saker och ting börjar ordna upp sig, det har löst sig på jobbfronten så vad kommer härnäst? Körkort? Lägenhet? 
Det skulle vara skönt med en egen lägenhet, något jag kan komma hem till och kalla mitt eget..
För just nu bor jag i princip i Sebbes lägenhet, dock kan jag inte kalla det mitt "hem" trots att jag har alla saker här och det är här jag somnar varje kväll. För det är Sebbes lägenhet och det är så han vill ha det. Men att kalla det nya huset för mitt "hem" känns inte heller rätt eftersom att jag aldrig är där och för mig är det fortfarande främmande. Jag bor inte där..
Hem för mig är vårat gamla hus och mitt gamla rum!
Jag är fan hemlös..





mitt hem?! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0