Ja e int bitter!

Ligger här med datorn i knät och tänkte precis skriva ett inlägg om hur otroligt irriterad jag är..
Meeeeeeeeen som tur var så kom jag på bättre tankar. Även fast jag fortfarande är grymt irriterad!
Det spelar ingen roll hur töntig jag är just nu, herregud om jag hade börjat skriva inlägget tidigare, då hade jag kunnat gå till dagis i stället för jobbet i morgon, jag och barnen hade ungefär varit på samma nivå haha!
Det är något med sånna här situationer som får mig att tappa fotfästet..
Egentligen vill jag bara skriva en lång jävla lista om varför jag inte tycker om dig, men jag gör det inte!
Jag som aldrig har förutfattade meningar om folk känner plötsligt ett starkt hat, omoget? Verkligen!
Men när du slinker in och försöker lägga beslag på något som jag älskar, då ser jag rött. No matter what..
Så i stället för att göra bort mig själv och sjunka till en liga där jag verkligen inte spelar så kryper jag ner bredvid min älskling och somnar i hans armar, perfekt!
Ciao!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0