Härliga dag!

Mötte ju som sagt upp Madde på stan idag för att fixa och trixa lite, sedan satt vi oss på Vivaldi och tog varsin sallad. Idag åkte faktiskt skinnjackan på eftersom att solen lös och det faktiskt var tillräckligt "varmt" för det, härligt! Dock ska jag införskaffa mig en ny vårjacka snarast, vill ha något att variera skinnjackan med då den känns tråkig. Efter en god lunch och lite skitsnack om allt mellan himmel och jord så bestämde vi oss för att sola en sväng. Det var riktigt skönt och jag måste ha somnat till för våra 30 min bara for förbi hux flux, skönt!
Herregud vad mycket jag har skrattat idag, och det har varit så fruktansvärt skönt och befriande. Det blir alltid en massa tokigheter när jag och Madde umgås och alltid är det någon av oss som lyckas få till några riktigt osmarta meningar om något helt oviktigt haha! Älskar dig vännen
Vi avslutade allt trams med en vända på gymmet. Jag körde väldigt lugnt eftersom att jag inte vill att förkylningen ska bryta ut plus att jag har haft ett obehagligt tryck över hjärtat hela dagen.. Uscha!
Men jag vet någon som kommer att ha träningvärk i morgon ;)
Efter att ja sagt hejdå till Madde så gick jag hem en snabbis för att duscha och fixa innan jag åkte ner på stan igen för att möta upp mina tjejer. Det blev en middag på gränden och en kaffe för tjejerna på Cornetto, mysigt!

Det har varit en så otroligt härlig dag, solen har lyst och jag har umgåtts med världens bästa vänner hihi!
PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0