Good morgon!

Måste ha somnat tillslut endå men inte blev det tidigt. Vaknade upp på soffan med datorn bredvid mig hehe..
Vaknade dock till i morse utav att S pussade mig på kinden innan han gick till jobbet, älskar att vakna utav det!
När jag sedan somnade om så drömde jag en helt sjukt dröm, men samtidigt var den så bra så när klockan ringde vid tio som bestämde jag mig för att somna om och drömma vidare..
Vaknade igen vid elva och då gick jag upp!
Hann ju inte riktigt klart med städningen igår eftersom att vi var iväg och köpte en cykel sedan var vi även in på Ikea en sväng. S hittade inga gardiner men däremot hyllor som ska upp över barbordet, kommer att bli nice!
Så jag ska fixa med det sista nu tänkte jag innan jag tar en pw eller springtur till gymmet och kör lite..
Nu när jag jobbar så måste jag ta varje tillfälle jag får att pallra mig iväg till gymmet eftersom att det blir lite ont om tid. Förut gymade jag varje dag så det känns grymt tungt att jag inte hinner med det. Men som sagt varje tillfället jag får så pallrar jag mig iväg till gymmet. Får så jäkla dåligt samvete över det här!
Senare på eftermiddagen så jobbar jag så är väll inte hemma förens sent i kväll..
Hööörs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0