God natt snyggingar!

Nu ska jag strax krypa ner i sängen för att fortsätta drömmen där jag avslutade den tidigare idag hiho, härligt!
Gympasset idag var riktigt skönt vill jag lova, körde intensivt i 40 minuter eftersom att jag skulle till jobbet sen. Det var knappt nå folk där så jag slapp köa till allting vilket var tur eftersom att jag hade lite bråttom..
Körde övningar för mage, rumpa och armar och det gick riktigt bra. Hade mycket ork vilket var skönt!
Skyndade mig sedan ner på stan för att köpa med mig min älskade vivaldisallad till jobbet för att äta. Det är verkligen perfekt att kunna köpa med sig en sallad där de plockar ihop innehållet efter vad man tycker om.
Känns så himla mycket fräschare än att köpa en färdig sallad från ica liksom, nyttigare så här också hiho!
Jag ♥ Vivaldi
Jobbet rullade på som vanligt och jag börjar verkligen komma in i allting nu, skönt!
När jag kom hem så hade S fixat jätte god mat så vi myste ner oss i soffan för att äta och titta lite på tv.
Just nu ligger han i sängen och jag sa precis att jag ville ha en godnatt puss innan han somnade och visste skulle jag få det så fort jag skrivit klart. Meeeeen, ungefär precis här, somnade han haha, trött kille!
Imorgon är jag tydligen ledig så då blir det en massa uppdateringar hiho.
Natti natti








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0